-
Οι εικόνες του τεύχους προέρχονται από την έκθεση του Γιάννη Φωκά με τίτλο
«Έργα 1985-2024» που πραγματοποιείται στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων
(Λεωνί...
Leatherface Reflects
-
The world has been Surrealist for a hundred years, though the adjective
that people turn to in trying to describe their ever more pervasive feeling
of...
Abbas Kiarostami, emporté par le vent
-
LE MONDE | 04.07.2016 à 21h49 • Mis à jour le 05.07.2016 à 11h29 | Par
Jacques Mandelbaum C’est une perte majeure, celle d’un immense artiste –
par ailleur...
The Minoan Baked Figurine
-
My dear friend Ioanna V. at 9 years old is already an expert in Minoan
coroplastic art experimenting in construction techniques. In this example
she baked...
Στη χώρα της Νεκρής Ζώνης
-
*Της* *Κωνσταντίνας* *Ζάνου*
Όταν πέρασα την αδιαπέραστηγραμμή και μπήκα στην ουδέτερη ζωνη
του ΟΗΕ στη Λευκωσία, απολαμβάνοντας κατ’εξαίρεση ...
Global Modernisms: Modernist Geographies
-
Literature Compass welcomes readers to comment on the special issue Global
Circulation Project on Oxford Global Modernisms. Every Monday from October
1st u...
-
*Legal History: The Yearbooks, 1268-1535*
A Project from BU's School of Law
Year Books are the law reports of medieval England. The earliest examples
date...
H Κιβωτός και το Έθνος (the end)
-
*«Τα μάρμαρα καλούν τα μάρμαρα»: ή «I want back my marbles!»*
Η διεκδίκηση των ελγινείων / παρθενώνειων μαρμάρων από τους σημερινούς
κατόχους τους με σκοπό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου